نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی این سازمان در مهرماه سالجاری را تشریح کرد.

تامین 24 / ناهید حیدری، در نشست اعضای کمیته برگزاری آزمون گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور راه‌اندازی شعب جدیدالتاسیس در شهر تهران نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌ کند.

وی در خصوص زمان ثبت‌نام داوطلبان استخدام در سازمان تامین اجتماعی افزود: داوطلبان می‌توانند مدارک خود را برای ثبت‌نام به صورت حضوری از روز دوشنبه مورخ ٩٦/٧/٣ لغایت پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ٩٦/٧/١٢ به اداره کل غرب تهران بزرگ (مندرج در آگهی) ارائه کنند و زمان تعیین شده تمدید نخواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حیدری در خصوص شرایط سنی شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی گفت: دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل حداقل ١٤ و شرط سنی حداکثر ٢٤ سال تمام، دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ١٤ و شرط سنی حداکثر ٢٨ سال تمام، دارندگان مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس با شرط معدل حداقل ١٤ و شرط سنی حداکثر ٣٠ سال تمام و متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان تامین اجتماعی و ایثارگران با توجه به تبصره یک شرایط اختصاصی استخدام مندرج در دفترچه راهنمای آزمون تا ٣٥ سال می‌توانند شرکت نمایند.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به پرسش‌های مطرح‌شده از طرف متقاضیان در خصوص شرایط و نحوه حضور در آزمون استخدامی تامین اجتماعی گفت: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دوسایت www.tamin.ir  و www.gharbtehran.tamin.ir مراجعه نمایند.

وی در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی اداره کل غرب تهران بزرگ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه گفت: کارت شرکت در آزمون در روز سه‌شنبه مورخ ٩٦/٧/٢٥ لغایت چهارشنبه مورخ ٩٦/٧/٢٦در اداره کل غرب تهران بزرگ توزیع و آزمون در روز جمعه مورخ ٩٦/٧/٢٨در استان تهران برگزار و ساعت و محل برگزاری آزمون و تحویل کارت متعاقبا اعلام می شود.


ارسال نظر

captcha