در یک پنل تخصصی در سومین نمایشگاه ایران فارما مطرح شد

چشم انداز توفیق دارو ؛ تجاری سازی ایده های تولید مواد دارویی

مدیر عامل توفیق دارو در نمایشگاه ایران فارما بر چشم انداز این شرکت در رسیدن به تجاری سازی ایده های تولید تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که در مسیر تحقق این چشم انداز، استقلال صنعت داروسازی کشور تحقق یابد.

تامین 24 / دکتر یعقوب حقیقت نیا، مدیرعامل شرکت دارویی توفیق دارو در یک پنل تخصصی که در نمایشگاه ایران فارما برگزار شد، با اشاره به مدل جدید کسب و کار این شرکت بعد از برجام گفت: مدل طراحی شده همان bussiness-model است که بر تولید ماده موثره دارویی و دانش فرمولاسیون در مرحله ورود به بازارهای دارویی داخلی و خارجی تاکید می کند.

وی ادامه داد: شرکت توفیق دارو یکی از شرکت های سرآمد کشور در زمینه تحقیقات مواد اولیه و دانش scale-up  است. 

به گزارش تامین ٢٤، حقیقت نیا در بیان استراتژی در دستور کار  این شرکت گفت: تکمیل سبد محصولات فعلی، خروج از وضعیت تک محصولی، متنوع سازی مشتریان، تولید محصولات موجود و پروژه های تکمیل شده به صورت مواد أولیه و محصول نهائی است. 

مدیرعامل توفیق دارو خطوط تولید شرکت را در شش بخش متنوع عنوان کرد و افزود: گروه دارویی نارکوتیک، پتپید، أم اس، مواد دارویی کم حجم با أرزش بالا، انکولوژی و بیولوژی است که امیدواریم با هم افزایی با شرکت های گروه و تنوع سازی سازی در تولید محصول، فرصت خروج از تک محصولی فراهم شود و شاهد حضور بیشتر و پررنگ تَر شرکت در بازارهای کمتر توسعه یافته درمانی در کشور باشیم . 

مدیر عامل توفیق دارو با تاکید بر شعار این شرکت مبنی بر «توفیق، یک نفس، یک امید، باوری به سمت زندگی سالم» گفت: بر اساس چشم انداز تعریف شده برای شرکت، بر آنیم که بتوانیم شرکت را با پیشگامی و کارآمدی بالا به سمت تجاری سازی أیده های تولید مواد مؤثرة دارویی  و محصولات نهائی با فناوری های بالا در ایران و منطقه هدایت کنیم که شاهد به بارنشینی ارتقای کیفی هرچه بیشتر محصولات دارویی و استقلال تمام و کمال صنعت داروسازی کشور باشیم. 

سومین نمایشگاه ایران فارما با حضور ٥٠٠ شرکت داخلی و خارجی که از این تعداد ٢٨ شرکت دارویی گروه دارویی تامین هستند، امروز دومین روز خود را سپری کرد و فردا ٢٣ شهریور به کار خود در مصلی تهران خاتمه می دهد.


ارسال نظر

captcha